Sevgili EA, sen bacağını sokmadan önce bu adamlar yıllarca başarıyla oyun çıkarttı, sonra ne oldu acaba? Origin b..u yüzünden kaç stüdyo daha batıracaksınız? Aferin lan size, hakikaten aferin. Zeka püskürüyor iş geliştirme ve pazarlama departmanlarınızın gözlerinden. Tutamadık kendimizi, al:

joker_slowclap

BRAVO

5082f7ea_Slow-Clap

BRAVOOO BE!

3406508_o

HELAL ULAN SİZE HELAL

don-draper-slow-clap

BRAVO!

slowclapp

ŞU ANDA ÇOK DUYGULANDIK

srcstc

ADAMLAR YAPMIŞ…

EA’in son SimCity ve The Sims 4 yapımlarına ayağını sokup “aman origin’e bağlayın”, “aman tam oyun fiyatına çeyrek oyun satın”, “aman acele çıkartın, berbat olsun ki batın” diye ısrarı üzerine Maxis batmaya, EA de önce bitirdiği markasının ana stüdyosunu kapatmaya karar vermiş. The Sims 4‘e para vermiş garibanlar için uydur kaydır ek paket çıkartacak yan stüdyoları da tutmuşlar, çünkü EA, o yüzden allah kahretmesin…

VAY ARKADAŞ

https://www.youtube.com/watch?v=TAryFIuRxmQ

BRAVO LAN SİZE, HAKKATEN HELAL

Allah kahretmesin yapacağınız işi. Sevgiler.

10 Yorum

  1. Halil Güray Güler Cevap ver

    Allahtan zamanın red alert bunların elinden kurtuldu da hala oynayabilioruz.
    El attığı her oyunu batırdı namussuzlar.

    • öyle diyorsunda 2008’den beri yeni bir Red Alert çımkadı, çok özledim keratayı…

  2. allah o EA binbir belasını versin serverlarına stüdyolarına ateşler salsın,hisselerini kazançlarını unufak etsin birliklerini,ceolarını bozsun birbirine düşman etsin!!

  3. Bir bakıma iyi olmuş. Son çıkan kaç Maxis oyunu Maxis etiketini hak ediyordu ki? Bundan sonra çıkacak olan Sims ve SimCity oyunları da ancak EA’ya yakışır. Maxis Will Wright ayrıldığında bitmişti zaten.

  4. Maxis batar, Westwood batar, Bullfrog batar, bunlar yeni şeyler değil. Sıkıntı batırdıkları oyunların haklarının da EA’nın elinde kalıyo olması. Başka bir firmaya geçse belki taze kan, farklı anlayış falan, yeniden diriltilme olasılığı olan oyunların hepsi aynı zihniyetin elinde kaldığı için nice efsaneler tarumar olmaya devam ediyo. Gönül isterdi adam gibi bir Simcity, Red Alert, Sindicate, Dungeon Keeper oynamak.. Yazık..

  5. EA bacağını soktuğu 97’den sonra da gayet güzel oyunlar yapmaya devam etmiştlerdi ayrıca bağlı stüdyolar tasvir edildiği gibi de köle sahip zihniyetinde çalışmıyor. Her stüdyo kendi oyunlarının geleceğinde ve geliştirilmesinde önemli söz sahibi. Dice, Bioware ve hatta her sene düzenli seriler çıkaran EA Sports gayet başarılı proje yönetimi sergiliyorlar. Maddi ve “manevi!” getiri sağlayamayan ayrıca serilerinin en kötü oyunlarını hazırlayan stüdyonun sonu aylar öncesinden zaten belliydi. Simcity artık öldü diyebiliriz ancak The Sims serisi orjinal oyundan vazgeçmeyen! garibanları memnun ederek kaldığı yerden devam edecektir

Bir Yorum Yazmak İster Misin?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.