Spec Ops: The Line, 2012 senesinde 2K Games’in dağıtımcılığında PC, PS3, 360 ve Mac için piyasaya çıkmış; çıkmadan önce de görece orta halli bir bilinirliğe erişebilmiş bir oyundu. Yani az çok Spec Ops: The Line’ın varlığından haberdardık, ama çok büyük bir beklentimiz yoktu. Fakat ne zaman ki Yager Software’in geliştirdiği oyun piyasaya çıktı ve biz karşımızda hem savaş oyunları türünün, hem de genel olarak savaşın tüm çirkinliklerini sorgulayan; bunu da harika bir hikaye anlatımı metodu belirleyerek yapan bir eser gördük; işte o zaman hem Spec Ops: The Line, hem de Yager Software’in ismi hafızamıza kazandı.

1402771505-corvette-combat

Hiçbir şeyi beğenmemesiyle ünlü Ben “Yahtzee” Croshaw’ın bile büyük beğenisini kazanan ve Croshaw’ın senenin oyunu seçtiği Spec Ops: The Line’a devam gelmeyeceği belliydi. O yüzden Yager de işi çok uzatmayıp, yeni bir AAA oyun üzerinde çalıştıklarını doğrulamıştı. Fakat bugüne kadar, o AAA oyunun ne olduğunu bilmiyorduk. Yager geldi, bize oyunu gösterdi ve bize soracak olursanız gönlümüzü yine fethedeceğinin ilk sinyallerini verdi.

Zira Yager’in yeni oyunu bir uzay gemisi aksiyon oyunu, ismi de Dreadnought. Fragmanı aşağıda, fakat ondan önce her zamanki gibi resmi basın bültenine bırakalım sözleri. Al götür basın bülteni bizi!

“Bağımsız dağıtımcı Grey Box bugün sizleri savaş istasyonlarına çağırıyor ve Berlin bazlı stüdyo Yager ile Drednought üzerinde çalıştığını duyuruyor. Fütüristik bir savaş ve göç döneminde geçen oyunda oyuncular hiçbir ulusa bağlılığı olmayan, kaosla dolu bir galakside şan için savaşan bir paralı uzay gemisi kaptanını kontrol edecek.

Yager’in kurucularından biri olan sanat direktörü Mathias Wiese, ‘Dreadnought bizim ilk geliştirdiğimiz oyunlardan biri olan uzay savaşı oyununa selam çakıyor. O yıllardan beri pek çok inanılmaz fikir deniyorduk ve şimdi hepsi Dreadnought bünyesinde bir araya geldi. Grey Box bize inanılmaz bir partner oldu ve Dreadnought ile ilgili vizyonumuzu paylaştıkları için çok mutluyuz.’ diyor.

Dreadnought’ta savaş gemileri farklı boyut ve sınıflarda devasa taşıtlar olacaklar. Kumandanlar tam kontrol sahibi olacaklar, belirli alt-sistemlere güç aktaracaklar; silah, zırh, motor, yetenek, mürettebat ve geminin estetiğini özelleştirecekler. Bunların hepsini yaparken de yapımcı ekiple birlikte de bir sonraki adımın ne olacağına dair ortak bir çabaya girecekler.

‘Hepimizin Kaptan köşkünde oturmak gibi bir hayali vardır’ diyor Grey Box’ın kreatif direktörü Tony Medrano, ‘Devasa ve çok güçlü bir şeyi kontrol etmek muhteşem bir his, ve bu hissi Dreadnought’ta bulabileceksiniz. Oyuncularla birlikte onların hayallerindeki armadayı yaratmalarını sağlayarak bu hissi geliştirmek istiyoruz. Oyunun duyurulmasıyla feedback başlıyor. Çok eğlenceli olacak.'”

Unreal Engine 4 kullanan Dreadnought, 2015’te halka açık alpha testlerine girecek. Kuvvetle muhtemel Steam’den Erken Erişim’e açılacaktır. Bekleyelim görelim, Yager’den ümidimiz yüksek!

http://www.youtube.com/watch?v=_XvTY-lOF0g

Yazar

Yalnız olduğunu düşünen, ama bunun uzun sürmeyeceğini bilen bir adam. Bir gün Kaliforniya'nın yeşillikleri uğruna Arizona'daki evini terk edip gitti, geri dön çağrılarına da kulak vermiyor.

Bir Yorum Yazmak İster Misin?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.